And you get a banana

Här kommer en något försenad helgrapport från den senaste helgen.

På fredagskvällen invigdes Small Press Expo (SPX) på Serieteket i Kulturhuset. SPX är en seriefestival för "alternativserier och small press". Invigningskvällen bestod av tal, mingel, en liten konsert och roliga korrekturfel i programmet.

På lördagen bar det åter av till SPX där det nu var marknad med amatörserier och seminarier, fast jag gick bara på ett. På kvällen var jag på en födelsedagsfest som höll på långt in på söndagen.

Samma söndag var också min egen (och min tvillingbrors) födelsedag. På kvällen kom familjen och uppvaktade. Jag fick en massa roliga presenter, däribland en bananplanta.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Grattis i efterskott till båda :-)

2006-04-06 @ 11:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback