Nu är glada julen slut...

Nu har julen passerat och det nya året närmar sig med stormsteg. Julhelgen passerade som vanligt i en rasande fart och plötsligt var den slut innan jag ens hade hunnit säga tomtegröt. Det var som vanligt mycket mat, tv-tittande, sällskapsspel, glögg mm. Dessvärre var det ingen snö. Det närmsta en riktig vinter jag kom var lite is i en konstgjord damm där ett gäng hungriga änder simmade omkring.


Bristen på planering inför den kommande nyårshelgen minskar i en något betryggande takt. Fortfarande återstår i stort sett allt att göra men planerna och vilka personer som ska vara inblandade börjar ta form.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Låter som att du haft en skön julhelg. Helgen har varit bra även här i söder. Ingen snö här heller och idag dessutom både regn och blåst så får bli ligga på soffan och läsa och dricka industriella mängder te. Jag längtar tillbaka till ett tåg på väg genom Ryssland. Så är det. KRAM från Göteborg. J.

2006-12-30 @ 13:26:07
Postat av: Hogge

Gott nytt år och god fortsättning! Nu är ledigheten slut och jobbet har börjat med full fart igen.
Jag längtar också tillbaka till tåget. Det är snart ett och ett halvt år sedan. Tänk vad tiden går fort.

2007-01-03 @ 21:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback