Stressrapport

De senaste veckorna har det varit galet mycket att göra på jobbet. En av anledningarna är att en kollega är på semester och en hel del av hans arbetsuppgifter hamnar på mitt bord. "Allt fungerar." var det sista han sa innan han försvann. Jo tjena! Att felsöka i system som jag fått en genomgång på fem minuter och där dokumentationen är i stort sett obefintlig är inte alldeles lätt. Det är tur att vi är två som kan hjälpas åt för jag är tack och lov inte ensam om det här.

Dessutom har jag ju mina egna vanliga arbetsuppgifter att göra och nya som tornar upp sig som mörka moln vid horisonten. Det börjar bli lite svårt att hinna med.

En sak vet jag helt säkert. Jag har klarat av värre stormar än den här och jag kommer att klara av den här också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback