De första dagarna

Nu har jag varit de två första dagarna på mitt nya jobb. Jag har inte kommit in i arbetet särskilt mycket än och än så länge har jag inte varit särskilt produktiv men jag gör mitt bästa och idag satt jag framför datorn i stort sett hela dagen. Igår hände en massa annat som det alltid gör första dagen på ett nytt jobb. Jag har ännu inte lärt mig vilka rutiner det är som gäller i tex kök och med blomvattning men det kan också bero på att det i många fall saknas rutiner. Lika bra det, då kan det alltid vara någon annans fel när blommorna dör.


Jag jobbar numera i närheten av en flygplats och speciellt på morgonen så startar och landar det många flygplan. De har sin inflygning rakt över oss och man kan nästan räkna bultarna i flygplanskropparna när de sveper tätt över huset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback