Hur många är ni?

Hur många är ni som läser min blogg? Statistiken visar på mellan en och fem unika besökare per dag men i ärlighetens namn så ska mina egna besök ibland räknas in i de siffrorna. Flera av er som jag vet läser bloggen har sagt att ni besöker den ungefär en gång i veckan. En som läser har sagt att han "aldrig" besöker den. Hm, hur går det ihop? Kan det vara en förkortning för "nästan aldrig"? Om nu varje läsare gör ett besök i veckan så skulle det betyda att jag har knappt 20 läsare, mig själv borträknad. Kan ni vara så många? Nej, det tror jag inte. Visserligen kommer bloggen högt upp hos Google men jag tror inte att ni är så många som hittat den på det sättet.

Skriv gärna en kommentar om hur ofta du läser och hur du hittade hit. Jag lovar att inte lämna era namn eller signaturer till främmande makters säkerhetstjänster, däremot kommer jag att snoka allt jag kan på era ip-adresser.


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag brukar kika in här ibland när jag läst Marres blogg.

Postat av: Marianne

Bra prioritering Helena :-)!
Jag vet ärligt talat inte alls, väldigt olika. 2-18 dagar mellan besöken tror jag?

2006-03-15 @ 02:46:29
Postat av: Björn

Hittade dig via Google!

2006-03-22 @ 19:00:17
Postat av: Josefin

Jacob och Robin skvallrade om att du skrev om Christer Petterssons hund och då kunde jag inte motstå att kolla! Jag gillar att tjuvkolla på ditt liv och kan ju få status hos mina elever när jag vet vad en blogg är :-)

2006-04-08 @ 11:55:02
Postat av: Jacob

Josefin! Du skulle ju inte skvallra! ;-)
Jag kollar in din blogg ungefär en gång var tionde dag eller så.
Ibland när jag har tråkigt tänker ajgpå din fot och Christer P:s Hund, då blir jag glad igen.

2006-04-16 @ 22:40:29
Postat av: Lian

Instämmer med Helena.

2006-04-19 @ 19:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback