Jag vann inte

I slutet av förra året utlystes en tävling i serietidningen Knasen där man skulle ta en bild på sig själv och sin samling. Det skulle vara en, i redaktionens tycke, rolig bild. Jag klädde upp mig i min Knasenslips och Knasenklocka och byggde upp större delen av min samling i en stapel. Sen bad jag min bror att ta kort på mig bredvid stapeln av serietidningar. Tyvärr var den ganska instabil och höll på att haverera totalt så bilderna blev lite mer spontana än jag tänkt mig. Sen skickade jag in några bilder tillsammans med en överpositiv text. Eftersom första pris var ett Knasenoriginal så kan jag tänka mig att det kom in många bidrag. Vinnaren presenterades i det senaste numret och inte vann jag inte. Istället gick originalet till någon annan. (Jag är inte alls avundsjuk, inte det minsta. Hur kan ni tro det?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback