God och glad eller Jag och min kexchoklad

När jag åker och tränar på vardagarna så brukar jag göra det direkt efter jobbet utan att äta middag innan. Jag brukar försöka gå lite tidigare från jobbet men i allmänhet misslyckas jag med det. Eftersom jag då inte ätit något sen lunch så brukar jag vara rätt hungrig när det är dags för träningen. Då är det bra att ha med sig en kexchoklad att äta precis innan jag börjar träna. Jag vet att det finns annat som är mycket nyttigare att stoppa i sig men just då är det bara jag och min kexchoklad som gäller. Det blir en paus på en minut eller två när inga problem spelar någon roll. Man ska ta vara på de små stunderna i livet och det här är en av dem. En kort stund av lugn och frid, mitt eget sätt att varva ner ett ögonblick. I samma stund som min kexchoklad tar slut så gör också min paus det. Då är det dags att gå och träna upp sig inför en sommarsäsong långt in i framtiden.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Du tränar alltså för att komma i badbyxorna?!

2006-05-18 @ 07:33:10
Postat av: Hogge

Nja, badbyxorna kommer jag redan i men att kunna gå och spänna på en solig badstrand är väl inte helt fel.

2006-05-28 @ 19:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback