Ja, där satt den!

Efter att de senaste veckorna ägnat större delen av den vakna tid som jag inte jobbar åt att plugga inför ett nytt försök att klara certifieringen i EPiServer hade jag nu lyckats toppa formen. Efter nästan två timmars svarande på frågor igår förmiddag fick jag resultatet, 71 % och godkänt. Det är med stor lättnad jag packat undan alla papper och anteckningar. Nu kan jag också börja läsa någon av gratistidningarna på väg till och från jobbet istället för att börja plugga så fort jag fått en sittplats i tunnelbanan. Nu ska jag också städa upp hemma, läsa ut den bok jag påbörjade i somras men som jag inte läst i på tre månader eftersom jag pluggat istället och montera ihop en byrå från Ikea vars delar nu tar upp större delen av hallen, köket och vardagsrummet. Allt det kommer att ordna sig för just nu ser jag solen skina även när det är mulet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback