Ny telefon - Nytt telefonnummer

Jag har via min arbetsgivare fått en ny telefon med tillhörande nummer. Det är en fin telefon med en massa olika finesser. Man kan ta bilder och filma med kameran, lyssna på musik med mp3-spelaren eller radion, använda den som diktafon, spela spel och surfa på internet, fast internetanslutningen har jag inte fått att fungera än. Man kan också prata med folk med den men det var väl underförstått. Prata i den är det jag gjort minst än så länge.

Några få har redan fått det nya numret, andra kommer att få det. Tycker du att du borde ha fått det nya numret men inte har det så kontakta mig. Den gamla telefonen och det gamla numret fungerar fortfarande men kommer i fortsättningen användas i reserv. Det är inte säkert att jag alltid har den telefonen med mig.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Lyxlirare där. Verkar ju vara en toppenapparat du fått!

2006-10-28 @ 12:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback