Födelsedag

Jag har länge förnekat att jag snart är 30 år men nu är det ett faktum. (Fast 40 är det långt kvar till.) Det känns ärligt talat inte så stor skillnad. Det var ju lite otur att man skulle fylla 30 på en måndag som var en vanlig arbetsdag. Nu var det visserligen en solig och fin måndag och det blev det en kortare arbetsdag än vanligt eftersom jag gick tidigare från jobbet för att sätta mig på ett trevligt café i stan med mina bröder, varav den ena också fyllde år. Firad på jobbet ska jag bli senare tillsammans med en kollega som också fyllt år.

Senare på kvällen var det dags att fira ännu mer med resten av familjen på restaurang Östgötakällaren på Söder. Det är en genuin söderkrog och maten var kanske inte den allra bästa men det spelade inte så stor roll. Sen gick vi hem till min tvillingbror och åt tårta. Det hela var ett ganska stillsamt firande. Den stora balunsen kommer senare på en väl utvald lördag, dvs en av de få lördagar som det gick att få tag på en vettig lokal.


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS i efterskott bejbi!!!!!!!!

2007-04-12 @ 18:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback